I just died in your arms tonight

2011100710:00

Oh I , I just died in your arms tonight
今晚,我死在你懷裡
It must've been something you said
你的話應該意有所指
I just died in your arms tonight
今晚,我死在你懷裡


I keep looking for something I can't get
我一直在尋找得不到的東西
Broken hearts lie all around me
四週都是破碎的心
And I don't see an easy way to get out of this
我找不到路以逃離這一切
Her diary, it sits on the bedside table
她的日記,就在床邊的桌上
The curtains are closed, the cats in the cradle
窗簾已拉上,貓咪躺在搖籃裡
Who would've thought
有誰會想到
that a boy like me could come to this
像我這樣的男孩會落到這種地步


*Oh I , I just died in your arms tonight
今晚,我死在你懷裡
It must've been something you said
你的話應該意有所指
I just died in your arms tonight
今晚,我死在你懷裡
Oh I , I just died in your arms tonight
今晚,我死在你懷裡
It must've been some kind of kiss
一定有些擁吻的場面
I should've walked away
我應該早點走開才對


Is there any just cause for feeling like this?
這樣的結局是什麼造成的?
On the surface I'm a name on a list
表面上,我在名單裡面
I try to be discreet, but then blow it again
我試著保持鎮定,卻又按捺不住
I've lost and found, it's my final mistake
我迷失又找到方向,那是我最後的錯誤
She's loving by proxy, no give and all take
她的愛由別人代理,沒有付出只有獲得
'Cos I've been thrilled to fantasy one too many times(*)
因為我已被這樣的幻想嚇過太多次了


It was a long hot night
那是個漫長而燠熱的夜晚
She made it easy, she made it feel right
她使夜晚變得輕鬆而自在
But now it's over, the moment has gone
但一切都完了,那一刻已不在
I followed my hands not my head
我沒有仔細思考就逞強
I know I was wrong(*)
我知道我錯了