Journey - Open Arms (Live)

2011111510:00
Lying beside you here in the dark
躺在你身旁 漆黑一片

Feeling your heart beat with mine
感覺著你和我的心跳

Softly you whisper, you're so sincere
你的輕聲細語如此真摯

How could our love be so blind
我們的愛怎會盲目至此


We sailed on together
我們一起展開旅程

we drifted apart
卻又各自飄散

And here you are by my side
如今你又回到我身旁


So now I come to you with open arms
所以我敞開雙臂迎向你

Nothing to hide believe what I say
請相信我說的一切 因為我毫無保留

So here I am with open arms
我在這裡 向你敞開雙臂

Hoping you'll see what your love means to me
願你能明瞭 你的愛對我的意義

Open arms


Living without you living alone
沒有你的孤獨生活

This empty house seems so cold
空蕩蕩的房子更顯淒冷

Wanting to hold you wanting you near
想擁抱你 渴望你靠近

How much I wanted you home
多麼希望你能回到這個家


But now that you've come back
現在 你已經回來了

Turned night into day
將黑夜變成白晝

I need you to stay
而我需要的 是你繼續留下來


So now I come to you with open arms
所以我敞開雙臂迎向你

Nothing to hide believe what I say
請相信我說的一切 因為我毫無保留

So here I am with open arms
我在這裡 向你敞開雙臂

Hoping you'll see what your love means to me
願你能明瞭 你的愛對我的意義

Open arms