Just A Dream

2011080210:00

Just A Dream
Nelly

I was thinking about her我在想著她
Thinking but me想著我
Thinkin bout us (us)想著我們
Where we gunna be我們將會去哪里
Open my eyes, (Yeah)睜開我的眼
And it was only just a dream...這已經只是個夢
So I travel back (Uh)所以我跋涉回來
Down that road (road)從那條路
Will she come back? (Uh)她也會回來嗎?
No Body knows沒人知道
Then I realize (Yeah)然后我意識到
It was only just a dream...那只是一個夢

I was at the top and now its like im in the basement我曾經在頂點,現在我卻像是在地下室。
Number 1 spot, Now shes finding a replacement(曾在她的)第一位,現在她找到了一個替代品。
I swear now I cant take it我發誓我現在能夠帶走它。
Knowing somebody got my baby知道有人能夠得到我的寶貝。
Now you aint around, baby I can't think現在你不在我的身旁,寶貝我不能思考了。
I shoulda put it down, shoulda got that ring我已經放下了它(我們的感情),但還是帶著那戒指。
Cuz I can still feel it in the air因為我仍然感覺得到它(我們的愛)彌漫在空氣中
See her pretty face, run my finger through her hair看著她美麗的臉,她的頭發從我的指尖滑過。
My lover, my life我的愛人,我的生命
My shawty, my wife我的甜心,我的妻子
She left me, Im tight她離開了我,我緊的(應該是很緊張的意思)
Cuz I knew that it just ain't right因為我知道這樣的情況并不對。

I was thinking about her我在想著她
Thinking but me想著我
Thinkin bout us (us)想著我們
Where we gunna be我們將會去哪里
Open my eyes, (Yeah)睜開我的眼
And it was only just a dream...這已經只是個夢
So I travel back (Uh)所以我跋涉回來
Down that road (road)從那條路
Will she come back? (Uh)她也會回來嗎?
No Body knows沒人知道
Then I realize (Yeah)然后我意識到
It was only just a dream...那只是一個夢

And I be ridin然后我四處閑逛著。
And I swear I see your face at every turn我發誓我看見你的臉在每個轉角。
I try to get my usher on but I can't let it burn
我想要得到我的Usher但我不能讓它燃燒(Usher唱過一首非常經典的情歌叫burn)
And I just hope that she notice she the only one I yearn for
我只是希望她能夠察覺到她是我這些年的唯一。
No more sooner will I learn沒有更多的以后我能夠學到了
Didn't give her all my love我以前沒有給她我所有的愛
I guess now I got my payback我想我現在已經償付了那些。
Now im in the club thinking all about my baby現在我在club里想著你,我的寶貝。
HEY, she was so easy to love 嘿,她是那么容易讓人著迷
But wait, I guess that love wasn't enough但等等,我想那樣的愛并不夠。
I'm going through it everytime that im alone在我孤單的時候它一直縈繞在我的腦海里。
Now im wishing she would just pick up the phone現在我只希望她能夠接我的電話。
But she made a decision that she wanted to move on但她決定她要搬走了。
Cause I was wrong.所以我錯了。

I was thinking about her我在想著她
Thinking but me想著我
Thinkin bout us (us)想著我們
Where we gunna be我們將會去哪里
Open my eyes, (Yeah)睜開我的眼
And it was only just a dream...這已經只是個夢
So I travel back (Uh)所以我跋涉回來
Down that road (road)從那條路
Will she come back? (Uh)她也會回來嗎?
No Body knows沒人知道
Then I realize (Yeah)然后我意識到
It was only just a dream...那只是一個夢

If you every loved somebody put your hands up如果你曾經愛過一個人請舉起手來
If you every loved somebody put your hands up如果你曾經愛過一個人請舉起手來
Now they're gone and you wish you could give them everything
現在他們都離去了,而你曾可以給他們所有的東西。
If you every loved somebody put your hands up如果你曾經愛過一個人請舉起手來
If you every loved somebody put your hands up如果你曾經愛過一個人請舉起手來
Now they're gone and you wish you could give them everything

I was thinking about her我在想著她
Thinking but me想著我
Thinkin bout us (us)想著我們
Where we gunna be我們將會去哪里
Open my eyes, (Yeah)睜開我的眼
And it was only just a dream...這已經只是個夢
So I travel back (Uh)所以我跋涉回來
Down that road (road)從那條路
Will she come back? (Uh)她也會回來嗎?
No Body knows沒人知道
Then I realize (Yeah)然后我意識到
It was only just a dream...那只是一個夢

I was thinking about her
Thinking but me
Thinkin bout us (us)
Where we gunna be
Open my eyes, (Yeah)
And it was only just a dream...
So I travel back (Uh)
Down that road (road)
Will she come back? (Uh)
No Body knows
Then I realize (Yeah)
It was only just a dream...