今天聽到的!不錯的情歌!媲美海豚音喔!

2011011810:00


All alone, on my knees I pray

獨自一人 我跪下 祈禱著


for the strength, to stay away
我祈禱我能有力量 能夠遠離這一切
In and out
分分合合


out and in you go
你來了又去


I feel your fire
我感受到你的怒火


then I lose my self control
然後我也失去了控制
How can I, ease the pain?

我要如何 如何能夠治療這份傷痛


when I know youre comin back again
當我知道你要跟我復合


How can I, ease the pain in my heart?
我要如何 如何能治療我內心的這份傷痛


How can I, ease the pain?
我要如何 如何能夠治療這份傷痛


when I know youre comin back again
當我知道你要跟我復合


how can I, ease the pain in my heart?
我要如何 如何能治療我內心的這份傷痛


How can I ease the pain?
我要如何 如何能夠治療這份傷痛
Everytime
每一次


that I let you in
我讓你回到我身邊


You take away
你又帶走


something deep within
我心底深處的某個東西


A fool for love
愛情的傻瓜


is a fool for pain
是個痛苦的傻瓜


And I refuse
而我拒絕


to love you again!
再愛你一次
How can I, ease the pain?
我要如何 如何能治療這份傷痛


when I know youre comin back again
當我知道你要跟我復合


how can I, ease the pain in my heart?
我要如何 如何能治療我內心的這份傷痛


How can I, ease the pain?
我要如何 如何能治療這份傷痛


when I know youre comin back again
當我知道你要跟我復合


how can I, ease the pain in my heart?
我要如何 如何能治療我內心的這份傷痛


How can I ease the pain?
我要如何 如何能治療這份傷痛


How can I ease it..
我要如何 如何能治療這份傷痛
if its not my love
如果不是我的愛


that youve come here for,
是你要回到我身邊的理由


its heaven while youre here
當你再這裡 就像天堂一樣


knock, knock, knocking at my door
就像天堂在敲我的門


I cant take it, no no no no more baby
我無法承受的 不要再要求破鏡重圓了 寶貝


give me it all, or nothin at all!
要不就全心付出 要不就離開我
How can I, ease the pain?
我要如何 如何能治療這份傷痛


when I know youre comin back again
how can I, ease the pain in my heart?

我要如何 如何能治療我內心的這份傷痛


How can I, ease the pain?
我要如何 如何能治療這份傷痛


when I know youre comin back again
當我知道你要跟我復合


how can I, ease the pain in my heart?
我要如何 如何能治療我內心的這份傷痛


I need to know how....
How can I ease the pain?

我要如何 如何能治療這份傷痛
You see, understanding...and attitude, after all, is everything.


你知道的 要彼此了解 要全心付出 畢竟這些才是維繫感情的要素


Work like you dont need the money,


不要為了錢而工作


Love like youve never been hurt,


全心付出你的愛 不要在乎你是否受過傷害


and Dance like you do when no one is watching.


就像沒有人在看你一樣地 自在跳舞


Unknown


不要去在意那些其他的種種