Kiss Me Thru The Phone

2011013010:00


Baby you know that I miss you
寶貝你知道我想念你
I wanna get with you
我想與你在一起
Tonight but I can not baby girl and that's the issue
而問題是今晚我無法做到
Girl you know I miss you
女孩你知道我想念你
I just wanna kiss you
我只想吻著你
But I can't right now

但我現在無法做到
So baby kiss me through the phone
所以寶貝請透過電話吻我
Kiss me through the phone(I'll see ya later on)
透過電話吻我(我將會見到你的容顏)
Kiss me through the pnone kiss me through the phone(see ya when I get home)
透過電話吻我 透過電話吻我(在我回到家時馬上能見到你)



[Verse 1: Soulja Boy]
Baby I know that u like me
寶貝我知道你喜歡我
Your my future wife
你是我的理想妻子
Soulja boy tell em yeah
(soldier boy tell them yes)軍人跟他們說"是"
You can be my bonnie
你可以成為我的Bonnie
I can be your clyde
我可以成為你的Clyde (P.S. Bonnie and Clyde均為人名,是美國有名的電影)
You can be my wife
你可以成為我的妻子
Next me call me I need you in my life
在我身邊呼喚我 我需要你在我生命中
Ya all day everyday I need ya
每天每日 我都需要你
And every time I see ya my feelings get deeper
而每次見到你 這種感覺更加澎湃
I miss ya I miss ya I really wanna kiss ya but I can't
我想你 我真的想吻你 但現在不行




[Chorus:]



[Verse 2: Soulja Boy]
Baby I've been thinking lately
寶貝我近來一直在想
So much about you
很多關於你的事
Everything about you
只要是關於你
I like it I love it
我都喜歡我都愛
Kissing you in public
在大庭廣眾下吻你
Thinking nothing of it
什麼也不想
Roses by the dozens
幾打的玫瑰
Talking on the phone
與你通話中
Baby your so sexy
寶貝你是如此性感
Your voice is so lovely
你的聲音多甜美
I love your complexion
我喜愛你的外貌
I miss ya [x3]
我想你
I really wanna kiss ya but I can't
我真的想吻你 但現在不行



[Chorus:]
[Soulja Boy:]
She call my phone like (da)[x20]
她播我的電話如同 噠噠聲
We on the phone like (da)[x20]
我們在通話如同 噠噠聲
We taking pics like (da)[x20]
我們拍照如同 噠噠聲
She dial my numba like (da)[x20]
她播打我號碼如同 噠噠聲